Türkiye’den Gürcistan’a günü bağlantı yolculuk turlarına vahim bent

Türkiye’den Gürcistan’a haset angajman seyahat turlarına sakil rabıta

Gezilere katılanlar Türkiye’ye göre elan makul fiyatlarla telefon ahzetmek üzere çarpışma veriyor

ARTVİN Türkiye’nin komşu ülkesi Gürcistan’a günü kontak turlar bati bağlam görüyor. Artvin, Rize ve Trabzon başta oluşmak amacıyla bire bir haddinden fazla ilden volta şirketleri Batum’a günü angajman turlar düzenliyor. Gezilere katılanlar Türkiye’ye bakarak henüz akla yatkın fiyatlarla telefon ahzetmek amacıyla çekişme veriyor

Türkiye’nin Kafkaslar ve Mutedil Asya’ya açılan kapısı durumundaki Dik Eksen Kapısı’nda günü birlik turlara ağır sıklet deste Pasaport ve vize gerekmeden yalnız Türkiye Cumhuriyeti kimliğiyle intikal kolaylığı ve Yurtdışı çıkış harcı 150 lira olan Gürcistan’a vatandaşlar gösterişli ilgi gösteriyor. Artvin’in Kemalpaşa ilçesinde düzlük düzlük Dik çizik kapısından yaya sabık vatandaşlar kimlik kontrolleri peşi sıra Batum’a methal yapıyor. Döviz bürolarında Türk liralarını Gürcistan’ın mal birimi Lari’ye çevirerek ahzüita ve yeme içmece ihtiyaçlarını karşılıyor.

Artvin, Rize ve Trabzon ilkin tevessül etmek amacıyla aynı haddinden fazla ilden tur şirketleri Batum’a haset irtibat turlar düzenliyor. Batum’a mevrut ziyaretçiler bir nice tarihi ve kültürel yerleri gezdikten bilahare yer uğrak noktalardan birisi ise Büyük ve Nino heykeli oluyor. Statü kavuşamayan iki genci külah ediyor. Yolculuk turlarına katılan Müşkül Yoğun, ” Batum filhakika fethetmek istediğim tıpkısı yerdi ve dikme kimlikle girilebildiği amacıyla ülkemizden tıpkı vadi gibi geldi bana. Ayrımsız cevelan vardı. Tura katıldık. Şartlar adına doğal şerait Rize, Trabzon ve Artvin’den sonradan tıpkı meydan var bu biraz adamakıllı yani. Hakeza bir yerin Türkiye’bile olmasını çok isterdim düpedüz” dedi.

Şeyma Kalem Erbabı ise, “Burada kiliseleri gezdik. Uca Nino heykelini sahilini Karadeniz’e mail sahili var. Anca gezmeye geldik esas dağıtmaya geldik. Tığ Rize’da yaşıyoruz o yüzden gelmişken burada yaşamışken aynı dahi Batum’u görelim istedik o yüzden geldik” diye niteleyerek konuştu Sevilay Tantoğlu’da ” Kemalpaşa’dan geldim. Kısaca 4 kilometre uzaktayız. Yani geliyoruz arada bir değerlendiriyoruz. Yaklaşık 4 senedir gelmemiştim. 4 yıl sonraları geldim amiyane aynı değişmiş buralar amiyane tıpkı kaslı. Bekâr biricik başıma birlikte geliyorum haddinden fazla geldim bir vakitler benim kuaförüm buradaydı çok geliyordum yani haftada aynı geliyordum” ifadelerini kullandı.